Новини від Фольксваген
15.08.2019

Volkswagen ID.R на "Північній петлі"

Volkswagen ID.R на "Північній петлі" - рекорд в цифрах. Volkswagen ID.R подолав «Північну петлю», витративши мінімум енергії. Електромобіль проїхав трасу всього за 6 хвилин (5.336 сек.) при витратах енергії 24.7 кВт/год..
vw

Нещодавно бренд Volkswagen подолав черговий етап на шляху розвитку електричної мобільності, встановивши рекорд серед електромобілів на легендарній «Північній петлі» і витративши при цьому мінімум енергії. Повністю електричний Volkswagen ID.R подолав трасу протяжністю 20.8 км всього за 6 хвилин (5.336 сек.) при середній швидкості 204.96 км/ч та витратах енергії всього 24.7 кВт/год. Таким чином, болід Volkswagen виявився швидше спортивного автомобіля класу GT3, витративши всього чверть енергії на одному колі. Модель ID.R є передвісником і прототипом електромобілів ID, які  Volkswagen планує випускати з 2020 року. 

Рекордне коло на "Північній петлі"

Volkswagen ID.R виявився найшвидшим серед електромобілів на «Північній петлі». Під час рекордних заїздів технологія повністю електричного приводу була протестована на межі можливостей. Долаючи на ID.R гоночне коло протяжністю 20.8 км, Ромен Дюма відчував в поворотах відцентрові зусилля, які приблизно в три з половиною рази перевищувала його вага. Вимірювальні прилади на борту електромобіля Volkswagen з електродвигунами потужністю 680 к.с. реєстрували значення до 3.49 g.

Система DRS спрацьовувала більше 20 разів

Для того, щоб максимально ефективно використовувати енергію, накопичену в літій-іонних акумуляторних батареях електромобіля ID.R, Дюма міг активувати систему зниження лобового опору (DRS), подібну до тієї, яка використовується в болідах «Формули-1». Більш ніж двометрове заднє антикрило генерувало максимальну притискну силу, а система DRS знижувала лобовий опір авто в 23 рази за коло.

Гліцерин - джерело основної енергії

Фахівці автоспортивного підрозділу Volkswagen звернулися до інноваційного методу: енергію для всіх рекордних заїздів електромобіль ID.R отримував від генератора, зовні ідентичного традиційному. Але його силовий агрегат працює не на дизельному паливі, а на гліцерині. З хімічної точки зору ця рідина - цукровий спирт і є побічним продуктом, наприклад, при виробництві біодизельного палива. Вона згорає практично без будь-яких шкідливих викидів або залишків.