Автоцентр Захід | офіційний дилер Volkswagen Новини

Свіжі та актуальні новини від Автоцентр Захід | офіційний дилер Volkswagen.

  1. Новини
  2. Ступінь підключення автомобілів Volkswagen.
28.05.2019
Новини від Фольксваген

Ступінь підключення автомобілів Volkswagen.

Сучасні автомобілі стають усе більш цифровими й інтелектуальними. Крім того, усі системи та функції мають бути об'єднані в мережу, тому програмне забезпечення грає усе більш важливу роль.

Сучасні інтелектуальні авто VW

Член правління Volkswagen Френк Уэлш пояснює, як це міняє роботу розробників.
"Десять років тому програмне забезпечення в новому автомобілі складалося з десяти мільйонів рядків коду. Це число виросло до 100 мільйонів ". Це усього лише вдесятеро більше, ніж просто одне покоління автомобілів. Цифри показують, що більш ніж коли-небудь раніше, сучасні автомобілі характеризуються програмним забезпеченням. "В результаті спосіб, яким ми вносимо нові моделі до серійного виробництва, в корені змінився", - говорить Уэлш. Можливо, найбільшою проблемою для розробників є внутрішня і зовнішня мережа автомобіля. Причина: усі системи транспортного засобу повинні обмінюватися даними на постійній основі для забезпечення оптимальних функцій.

Сьогодні розробники, фахівці з планування виробництва, інженери по забезпеченню якості та постачальники працюють набагато тісніше, щоб якомога раніше перевірити взаємодію компонентів автомобіля. Будь-які виявлені недоліки обробляються й усуваються розробниками систематично за допомогою так званої системи управління квитками до тих пір, поки не буде запущений виробничий цикл. "Ми не йдемо на компроміси відносно наших вимог до якості", - підкреслює Френк Уэлш.

Висока швидкість — інтенсивне зусилля.

Тільки у 2018 році Volkswagen приступив до випуску 22 автомобілів — цього року настання продукту триватиме на високій швидкості й з відповідним об'ємом розробок. Для того, щоб впоратися з великим обсягом роботи, в компанії працює понад 11 000 технічних фахівців і інженерів в області досліджень і розробок в штаб-квартирі у Вольфсбурзі. Також притягуються додаткові експерти, що працюютьпо всьому світу. "Одним зі спеціальних завдань, над якими ми працюємо цього року, є світова прем'єра нового Golf. Цей автомобіль — серце нашої марки", - говорить Уэлш. Ось чому розробка також є чимось особливим. Всього за декілька місяців до початку виробництва модель йде за графіком: останній етап розробки, на якому усі функції багаторазово тестуються в реальних дорожніх умовах.

З новим Golf також особлива проблема полягає у взаємодії між функціями. Одним з прикладів є цифровий ключ: клієнти можуть використати цю функцію в майбутньому, щоб розблоковувати свої автомобілі та запустити двигун зі своїх смартфонів, а також призначити цифрові ключі членам сім'ї через додаток. Система цифрових ключів також забезпечує доступ до ряду функцій за допомогою смартфону. Завдання для розробників: вони повинні забезпечити безперебійну передачу даних між системами. Як вже було з його попередниками, новий Golf знову встановить стандарт для свого класу, особливо відносно підключення і цифрових функцій. Тільки інформаційно-розважальна система нового Golf полягає із понад десяти мільйонів рядків коду. Це було б досить для усього автомобіля всього кілька років тому.

Гольф встановив стандарт для свого класу в кожному поколінні на сьогодні.
Основні напрями:
Golf 1 (1974) : придатність для щоденного використання
Golf 2 (1983) : комфорт
Golf 3 (1991) : безпека
Golf 4 (1998) : дизайн
Golf 5 (2003) : динаміка руху
Golf 6 (2008) : вартість
Golf 7 (2012) : допомога водієві
Golf 8 (2019) : зв'язок

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.