Нова система компенсації кренів в новому Touareg
Новий Touareg - перший автомобіль Volkswagen із стабілізаторами поперечної стійкості, що мають електромеханічні актуатори.
![Volkswagen Touareg](https://www.vw.lutsk.ua/novini/nova-systema-kompensatsiyi-kreniv-v-novomu-touareg/@@poi.imageproxy/300e7f017b3340c6b95cfb243e92f835/a5f06d7c-2187-4d52-aae1-261720b4ee57.jpeg/news)
Високотехнологічна ходова частина нового Touareg піднімає рівні комфорту і маневреності на щабель вище в класі SUV. У конструкцію однією з найбільш передових версій ходової частини, що складається переважно з алюмінієвих деталей, входять інноваційна пневматична підвіска з електронною стабілізацією і нова адаптивна система компенсації кренів (eAWS). Головні елементи eAWS - стабілізатори поперечної стійкості з електродвигунами, які живляться від додаткової 48-вольтової бортової мережі. Система миттєво адаптується до дорожніх умов, завдяки чому автомобіль відрізняється відмінною керованістю і їздовим комфортом.
![](@@poi.imageproxy/b7aae4e79cc947d28f98272085b6a562/0cfa14e6-b50e-49eb-aa98-e3ea4abe680d.jpeg)
У Volkswagen Touareg з системою eAWS встановлюються електромеханічні стабілізатори поперечної стійкості на обох осях, роботу яких координує центральний блок управління. У даній системі дві частини стабілізатора з'єднуються один з одним за допомогою трьохступінчатого планетарного редуктора, що приводиться в рух електродвигуном. Залежно від умов руху частини стабілізатора або повертаються щодо один одного з регульованим зусиллям, або майже без опору, що дозволяє помітно зменшити крен кузова при проходженні поворотів і, в той же час, запобігає розгойдуванню кузова при русі по нерівностях. Це робить автомобіль більш безпечним, маневреним і комфортним. Для максимально швидкого і точного управління електричними актуаторами використовується додаткова бортова мережа з напругою 48 В, стабільність якої забезпечує батарея накопичувальних конденсаторів великої ємності.