Новини від Фольксваген
05.04.2019

Класне культове купе Scirocco

Це було оголошено як перший «кумедний автомобіль» від Volkswagen для молодого покоління.
VW Scirocco

Пустельний вітер Scirocco підкорив серця шанувальників на початку 1970-х завдяки поєднанню італійського дизайну й абсолютно нової технічної концепції. Серед його шанувальників була німецька рок-зірка Удо Лінденберг.

Чисті лінії, потужний мотор під капотом і абсолютно нова, молода цільова група шанувальників: Volkswagen Scirocco I викликав ажіотаж на ринку на початку 1970-х років. «Він досить зухвало увірвався на автомобільний ринок», - говорить Еберхард Киттлер, директор фонду Volkswagen AutoMuseum. «Перший Scirocco був маленькою революцією, яка перевернула всі умовності». І з оглушливим успіхом. У 1981 році по всьому світу було продано понад 500 000 одиниць Scirocco I - «пустельний вітер» (Scirocco - італійська назва «гарячий вітер з Африки»), автомобіль був надзвичайно популярний і швидко досяг культового статусу.
1974: Прем'єра перед Golf
У той час як Volkswagen будував купе з 1955 року, Scirocco мав поперечний двигун з водяним охолодженням, передній привід і більш сучасну підвіску, ніж у конкурентів. «Volkswagen думав про створення купе класу А з кінця 1960-х років», - каже Киттлер.
«Перший концепт-кар був закінчений в кінці 1973 року, а через рік Scirocco з'явився на ринку, за два місяці до Golf».
Елегантний дизайн від легенди Джорджетто Джуджаро

Автомобіль був розроблений легендою дизайну Джорджетто Джуджаро і побудований в Оснабрюці. Там не було серійних турбін або кабріолетів, але такі майстри, як Гюнтер Артц, творили свої чари в автомобілях.
Спеціальна виставка в Вольфсбурзі
На сьогодні в музеї AutoMuseum в Вольфсбурзі до 18 серпня 2019 року проводиться спеціальна виставка, присвячена культовій моделі. Приблизно 20 експонатів, представлених на виставці, містять унікальні автомобілі, надані фонду Volkswagen AutoMuseum з приватних колекцій. «У нас є дійсно класні! Наприклад, Sciwago, версія універсала Scirocco I. », - каже Киттлер з явною гордістю.
На виставці представлена ​​захоплива колекція раритетів. На додаток до кабріолетів і інших спеціальних моделей, є також дві унікальні турбомоделі й дві додаткові двомоторні тестові машини. Завдяки потужному двигуну як спереду, так і ззаду — вони можуть розвивати швидкість до 290 кілометрів на годину.